Opis projektu
W celu realizacji zadania chcemy postawić scenę drewnianą wraz z pomieszczeniem gospodarczym, całość zostanie zamówiona i zamontowana przez firmę, która specjalizuje się w tym. Dzięki wykonaniu tego projektu będziemy mogli organizować wydarzenia kulturalne częściej co pozwoli na lepszą integracje mieszkańców. Na scenie będą mogły występować zaproszeni muzycy, dzieci z okolicznej szkoły czy też po prostu odbywać się będą z jej wykorzystaniem imprezy wiejskie.
Uzasadnienie projektu
W naszej miejscowości nie ma aktualnie świetlicy przez co mieszkańcy mogą korzystać z możliwości integracyjnych jedynie na terenie centrum, w związku z tym faktem powstał pomysł aby postawić scenę wraz z pomieszczeniem gospodarczym. Całość ma służyć naszym mieszkańcom, ale również przybyłym z okolic ( gminy, powiatu, województwa) ludziom. Chcemy aby organizowane na terenie centrum wydarzenia mogły odbywać się na poziomie takim jak jest to w okolicznych wsiach. Pragniemy organizować koncerty, festyn, spotkania integracyjne czy też inne imprezy w których taka scena będzie bardzo przydatna. Dodatkowym atutem będzie też przynależne do niej pomieszczenie, w którym będziemy mogli przechowywać rzeczy tj.; stoły biesiadne, ławki, siatki, piłki, i inne rzeczy, które aktualnie muszą być trzymane na prywatnych posesjach, a służą do używania właśnie w tym miejscu.
Beneficjenci projektu, odbiorcy
Mieszkańcy Wielkiej Lipy oraz przyjezdni z okolicznych miejscowości, czy też zaproszeni goście, muzycy.
Zasady korzystania z zadania przez mieszkańców
W związku z tym, iż teren jest ogólnodostępny przez całą dobę również część sceniczna też taka będzie, natomiast pomieszczenie będzie dostępne po wcześniejszym uzgodnieniu lub podczas imprez/ wydarzeń wiejskich.
Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcęLp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | Budowa sceny drewnianej wraz z zapleczem 5/7m | 34 800 zł |
2 | Montaż | 3 000 zł |
Łącznie: 37 800 zł |
Projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach
Lp. | Część składowa | Łączny koszt |
---|
1 | Konserwacja, prąd, woda | 400 zł |