Problem z załadowaniem strony? Kliknij tutaj

projekt Nr 6

6. Montaż obiektów małej architektury


Opis projektu

Projekt budowy placu zabaw został już rozpoczęty. Obecnie prowadzone jest postępowanie w celu wyłonienia Wykonawcy ale tylko trzech urządzeń, ze względu na wysokość otrzymanego dofinansowania.
Zgodnie z załączonym projektem placu zabaw urządzenia w asortymencie: bujak, huśtawka ważka, zestaw metalowy nr 1 zostaną zamontowane z innego dofinansowania.
Teren pod plac zabaw został w tym roku ogrodzony i wykoszony z Funduszu Sołeckiego.
W celu uzyskania efektu docelowego w postaci kompletnie wyposażonego placu zabaw składamy wniosek o dofinansowanie z budżetu obywatelskiego.
Budowa placu zabaw została skutecznie zgłoszona w Starostwie Powiatowym.

Uzasadnienie projektu

Projektowany plac zabaw został zlokalizowany na działce gminnej tuż pod lasem. Miejsce atrakcyjne pod względem możliwości spacerów oraz wypoczynku. Każdy plac zabaw jest idealnym miejscem dla aktywności ruchowej dzieci i młodzieży, przyczynia się do rozwoju fizycznego oraz uczy współżycia w grupie. Otoczenie działki, na której będzie zlokalizowany plac zabaw to stosunkowo nowe osiedle domów jednorodzinnych, zamieszkałych w większości przez rodziny z dziećmi.

Beneficjenci projektu, odbiorcy

Mieszkańcy wsi Golędzinów.

Zasady korzystania z zadania przez mieszkańców

Plac zabaw będzie ogólnodostępny.

Poszczególne elementy kosztów, wskazane przez wnioskodawcę
Lp.Część składowaŁączny koszt
1Czworobok linowy7 872 zł
2Huśtawka podwójna3 677,70 zł
3Karuzela trójramienna z siedziskami6 273 zł
4Piaskownica edukacyjna7 257 zł
5Zestaw metalowy nr 1129 766 zł
6Ławka— 3szt.5 535 zł
7Kosz— 3szt.2 398,50 zł
Łącznie: 62 779,20 zł

Projekt nie generuje kosztów utrzymania w kolejnych latach

Wiadomość została wysłana. Dziękujemy!
Wiadomość nie została wysłana.
Prosimy spróbować później.

Masz pytanie do autora projektu?

Napisz mu wiadomość!

* Pola obowiązkowe

Pytanie dotyczące projektu:
Montaż obiektów małej architektury

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

Klauzula informacyjna RODO

TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Obornik Śląskich z siedzibą w Obornikach Śląskich przy ulicy Trzebnickiej 1.

DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH

Przestrzeganie zasad ochrony danych nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się poprzez adres e-mail: rodo@kancelaria-zp.pl lub na adres pocztowy Administratora.

CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA

Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie nas podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO i będą przetwarzane w celu właściwego przeprowadzenia procedury związanej z głosowaniem na projekt zgłoszony do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego. Zgoda może zostać wycofana w każdej chwili pisemnie na adres Administratora. Wycofanie zgody będzie skutkować nieważnością głosu bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami danych mogą być instytucje uprawnione do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie podpisanej umowy pomiędzy Administratorem a podmiotem.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe przechowywane będą nie dłużej niż do końca okresu wynikającego z kategorii archiwalnej.

PRAWA PODMIOTÓW DANYCH

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania danych, usunięcia, prawo do przenoszenia danych.

PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO

W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych przez Administratora przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych, będzie brak możliwości udziału w głosowaniu.